Author: Zsani
•16:10
Biztosan emlékeztek a tavalyi Húsvéti ajánlat c. játékomra, mely az ünnepek előtti hetekben indult el. Akkor nagyon sok bloggerhez eljutott és rengeteg ínycsiklandó, ünnepi recept gyűlt össze. Remélem, az olvasók legalább annyira örültek ennek, mint mi bloggerek.:) Így most idén ismét életre hívom a játékot, remélem, hogy ugyanolyan lelkesedéssel fogadjátok, mint tavaly.:)

A játékszabályok:
Írj egy bejegyzést Húsvéti ajánlat címmel. A bejegyzésedben ajánl 5-10 ételt, mely jó választás lehet az ünnepi asztalra. Nem kell, hogy összefüggő menüsor legyen, ahogy kedved tartja, akár süteményválogatás is lehet.
Ha megkapod a játékot küldd tovább 10 bloggernek, bejegyzésedben ne felejtsd el megemlíteni, hogy ki hívott meg a játékra. Ha türelmetlen vagy, nem kell megvárni, hogy hozzád is eljusson a húsvéti játék, szabadon is "elviheted".:)
Játékra fel!!!

Akiket játékra hívok:
Nea 

Húsvéti ajánlatom



hortobágyi húsos palacsinta tartármártással fotó




 vörösboros sertésszelet hagymaágyon burgonyapürével fotó










tojás nélküli gesztenyés kifli fotó

This entry was posted on 16:10 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

8 megjegyzés:

On 3/28/2012 , Éva írta...

Köszi a meghívást a játékra! Nem hiába hogy szerintem egy hónapban születtünk, amint láttam a facebookon ugyanazt a konyhát ajánlotta neked mint nekem, de úgy látszik egyszerre jár az agyunk. Jó kis sütiket tettél közzé! Szerintem én a bejegyzésemhez hozzá írom a játékodat.

 
On 3/28/2012 , Zsani írta...

Éva szívesen, olyan jó sütiket készítel mindig, nem maradhattál ki:) Igen, nagyon meglepődtem amikor láttam nálad a bejegyzést, mintha összebeszéltünk volna.:D Köszönöm, ha közzéteszed a játékot.:)

 
On 3/28/2012 , Éva írta...

Urólagos engedelmeddel csak 5 blognak fogom adni tovább mert mindíg nyafognak hogy sok a macera vele!

 
On 3/28/2012 , Zsani írta...

Rendben, ahogy gondolod, a linkelgetés tényleg elvesz némi időt.:)

 
On 3/28/2012 , Gesztenye receptjei írta...

Nagyon szépen köszönöm, nagyon kedves vagy:-))

 
On 3/29/2012 , Zsani írta...

Gesztenye, örülök, ha tetszik a játék!:)

 
On 3/29/2012 , Nea írta...

Köszönöm a felkérést, hamarosan jelentkezem a poszttal. Bár a továbbküldéssel mindig gondban vagyok.

 
On 3/29/2012 , Zsani írta...

Nea, kíváncsian várom a bejegyzésed. Nem baj, ha nem tudod tíz embernek elküldeni, a lényeg a játék és a receptek!:)

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...