Author: Zsani
•17:37
Eltelt két hét az ültetés óta, ígéretemhez híven néhány hetente be fogok számolni a balkon-kert kísérletről.:)
Kezdjük a csüngő eperrel, ami úgy látszik, hogy meg fog maradni! Nagyon szép leveleket hozott két hét alatt, remélem, hogy tovább fog növekedni. Összehasonlításképp: Csüngő eper balkonon



A retek is hamar kibújt és a hagyma is, de sajnos nem mindegyik dughagyma hajtott ki.




Nem rossz eredmény, de ne kiabáljunk el semmit!:) Hétvégén újabb eperpalánták után nézek, ha van ötletetek vagy tanácsotok, hogy milyet lenne érdemes  még venni, írjátok meg.
This entry was posted on 17:37 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 megjegyzés:

On 3/30/2012 , Éva írta...

Gondolom hogy napos a balkonon ezért vetted az epret is? Akkor szerintem kicsit később mert most még nincs, paradicsomot ültessél majd.

 
On 3/30/2012 , Zsani írta...

Igen, nagyon jó fekvése van az erkélynek, estig ide süt a nap. Paradicsommagot ültettem, de állítólag még idő kell neki, később tudok beszámolni róla. Ezek szerint a paradicsom is jó ötlet volt.:)

 
On 3/30/2012 , Kati írta...

Szép az epred, én még nem néztem utána, de nálunk még nem volt igazi meleg sem. Szépek a palántáid is.Anyum nekem a melegházban neveli őket, van már amelyik ki van bújva.

 
On 3/31/2012 , Vicuska írta...

Nagyon jó ötlet!

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...