Author: Zsani
•15:29


 Nagyon szeretem ezt a sós aprósüteményt, számtalanszor készítettem már, de egyszerűen nem lehet megunni. Azon kívül, hogy nagyon finom, fontos szempont, hogy a tésztát percek alatt össze lehet állítani és azonnal lehet sütni a rudacskákat, nem kell a kelesztés vagy a pihentetés miatt várnunk. Gyorsabb, egyszerűbb sós süteményt elképzelni sem tudok! Nálunk még langyosan is hamar elfogyna, de másnapra sem szárad ki.:)

A köménymagos túrós rudacska receptjét elolvashatod a következő bejegyzésemben:



This entry was posted on 15:29 and is filed under , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 megjegyzés:

On 5/29/2012 , Éva írta...

Guszta! Ismerem én is ezt a receptet, nagyon finom szeretem!

 
On 5/30/2012 , Gabriella írta...

Nagyon tetszik a fotód, illik ehhez a rudacskához. Fincsi lehet, elropogtatnék belőle nagyon szívesen párat. Küldesz? :)

 
On 5/30/2012 , Zsani írta...

Éva köszönöm! Én is nagyon szeretem, még nagymamámtól van a recept, de azóta is mindenki süti nálunk.:)

Gabriella köszönöm! Valamiért csak kosárban tudtam elképzelni, de ezek szerint jó választás volt.:) Szívesen küldenék, de már mi is csak a fotót nézegetjük.:))

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...