Author: Zsani
•16:11
Mai ebédünk tejszínes almaleves és rakott csirkemell volt. Az utóbbi fogás igazából készítés közben született. Abban biztos voltam, hogy a csirkéhez brokkoli és bacon is fog kerülni, először tölteni akartam, végül úgy döntettem, hogy inkább jénaiban megsütöm.

rakott csirkemell brokkolival fotó

Rakott csirkemell brokkolival

Hozzávalók:
8 szelet csirkemell
50 dkg brokkoli
10 dkg bacon
25 dkg tejföl
2 tojás
só, bors
2 gerezd fokhagyma
liszt
olaj a sütéshez

Elkészítés: A csirkemell szeleteket kissé kiklopfolom, mindkét oldalát sózom, borsozom. A szeleteket liszttel meghintem és forró olajban megsütöm. A natúr szeleteket félreteszem, közben elkészítem a zöldséget. A brokkolit rózsáira szedem, sós vízben előfőzöm (ne legyen túl puha, maradjon ropogós), majd leszűröm. A tojásokat villával elkeverem, hozzáadom a tejfölt, sóval, borssal, reszelt fokhagymával ízesítem.
Összeállítás: Egy hőálló tálat kibélelek bacon szalonnával, ráfektetem a hússzeleteket, a brokkoli felét és a tejfölös öntet felével meglocsolom, majd újból hús, brokkoli és öntet következik. Tetejét csavart bacon csíkokkal díszítem, sütőben közepes hőmérsékleten szép pirosra sütöm. 
Langyosan, burgonyapürével vagy rizzsel tálalom. 


rakott csirkemell brokkolival fotó

This entry was posted on 16:11 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...