Author: Zsani
•21:52
Szeretek szabadságon lenni, ki ne szeretne?! Egy baj van vele, hogy túl hamar véget ér és utána nem egyszerű visszatérni a napi rutinhoz. 
Amikor hazalátogatunk mindig úgy érzem, hogy az egész nyaralás egy véget nem érő evészet. Persze, nem panaszkodom, mert szeretek enni, nagyon szeretem az otthoni éttermeket, cukrászdákat és nem utolsó sorban édesanyám főztjét, aki reggelire kolbászt és hurkát süt, ebédre húslevest, rántott húst, petrezselymes burgonyával, salátával, vacsorára pedig lángost és két-három féle süteményt desszertnek... Az igazat megvallva nagyon noszogatni sem kellett minket...:)
Így az elmúlt napok fényében még jobban oda figyelek arra, hogy mi kerüljön az asztalra, mindezt anélkül, hogy bárki diétát emlegetne. A gyorsaság még mindig szempont nálam, így ma vacsorára például hideg gyümölcsleves volt, majorannás sült csirkemell párolt borsóval és friss vegyes salátával. 
A főzés nélküli gyümölcsleves receptje itt található: gyümölcsleves
A sült csirkemellhez receptet nem írnék, kevés olívaolajon a fűszerezett csirkemell szeletek mindkét oldalát megsütöttem. A párolt zölborsót is olívaolajon pároltam, és friss petrezselyemmel, sóval, borssal ízesítettem. Ennyi az egész, körülbelül fél órát töltöttem a konyhában, igaz a levest párom készítette. Egy szendvics nyilván gyorsabb lett volna, de mivel ebédre a munkahelyen nem mindig eszünk meleg ételt, így vacsorára általában főzök valamit. Nem rég még arra is rávettem magam, hogy halat készítsek, egy kezemen meg tudom számolni, hogy eddig hányszor sütöttem halat, mert sajnos nem szeretem. Így amikor készítem, elég bizonytalan vagyok a végeredményben, de a következő fogás az elmondottak alapján finom volt.:)
A lazazszeletek mindkét oldalát körülbelül 2 percig sütöttem forró, rozmaringos olívaolajban, majd párolt zöldségekkel tálaltam. Szuper gyors, egészséges és finom!



This entry was posted on 21:52 and is filed under , , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...