Author: Zsani
•10:17
A fehér piskóta csokoládémártással mindig gyerekkori emlékeket idéz bennem, talán azért, mert az egyik kedvencem volt az iskolai menzán. Bár soha nem készítettem el ebben a formában, hisz ugyanolyan úgy sem lenne, de nemrég kicsit tovább gondoltam a receptet.  Nagyon finom, puha kávés piskótát sütöttem és narancsos sodóval tálaltam, ami nagyon jó választásnak bizonyult. Próbáljátok ki, ígérem, azok is szeretni fogják ezt a süteményt, akik nem rajongnak a kávéért.

A cikk folytatását elolvashatod a Büfé magazinban!

Tovább a receptért>>


This entry was posted on 10:17 and is filed under , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 megjegyzés:

On 4/18/2012 , Éva írta...

Nagyon guszta és finom lehet! Nem igazság hogy nem nézhetem meg a receptet?:(

 
On 4/18/2012 , Unknown írta...

Nagyon jól néz ki :)

 
On 4/18/2012 , Zsani írta...

Vikvi köszönöm!

Éva köszönöm, tényleg finom, még anyukámnak is ízlett, pedig nem szereti a kávés édességeket.:) Megnéztem a magazin oldalán a cikket, aktív előfizetőként tudod elolvasni.

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...