Author: Zsani
•16:18
Újabb, gyors jelentés a balkon-projektről.:) Utoljára két hete írtam a kis kertről itt, azóta elég változékony idő volt. A hagymákat nagyon sajnálom, mert letörte őket a szél, nem tudom, hogy mi lesz velük. A fűszernövények remekül vannak, a retek is nő, mint a gomba, az előző bejegyzésemben megmutattam a licsi palántát, már több levele is van.:) A paradicsom és paprika magok is kikeltek, de jó lenne tudni, hogy melyik milyen fajta. Persze megjelöltem őket.. de minek. :)) A fő attrakciónk az eper, most virágzik, talán ő érzi legjobban magát az erkélyen és persze a virágok, mert azóta néhány tő virágot is ültettünk. Van még a licsin kívül egy "titkos gyerekünk", aki szintén nagyon gyorsan nő, bár termés biztosan nem lesz még rajta. Előbb-utóbb őt is bemutatom.:)) Most jöjjenek a fotók!















This entry was posted on 16:18 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 megjegyzés:

On 5/06/2012 , Kati írta...

Szépen nőnek a palántáid, látom az eper is virágzik:)

 
On 5/06/2012 , Zsani írta...

Kati igen, nagyon örülök neki!:)

 
On 5/07/2012 , fercakelove írta...

Szia!
Már mióta keresgélek, de te adtad a legjobb ötletet, a termesztésre.
Ezer köszönet.Persze én nagy cserépben gondolkozom:).
Ferkó

 
On 5/07/2012 , Zsani írta...

Ferkó szívesen, pont ezért kezdtem el írni a balkon kertről, mert én is nagyon nehezen találtam infokat róla.:) Ebben a cserépben 8 tő eper van. Hónapokkal ezelőtt a kertészetben az mondták, hogy ilyen fajta nincs hogy csüngő eper, ők is elültetik az egyszerű, indásodó epret és az egy idő csüngeni fog. Nem tudom, hogy tényleg fog -e működni, majd idővel elválik.:)

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...