Author: Zsani
•11:59
Eltelt 21 nap az utolsó bejegyzés óta, amit itt olvashattok: Csüngő eper balkonon II.  Jelentem minden zöldség, fűszernövény és még az eper is megvan. Talán az utóbbi a legszebb, ültettünk még néhány cseréppel, remélem termés is lesz rajta.:) A hagymákat néhány hét múlva muszáj lesz megkóstolnom, bár szívem szerint, már most teszteltem volna. A retkek is szépen megnőttek, a fotók még ritkítás előtt készültek. Kíváncsi vagyok, hogy kitaláljátok -e, hogy az utolsó fotón milyen növény van? Igen, úgy látszik mi mindent elültetünk.:))









This entry was posted on 11:59 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 megjegyzés:

On 4/22/2012 , Viki írta...

Ó igen, milyen szépségesek az ültetvényeid. Nem mondod, hogy miond cserépben és ládában van ? még a hagyma is ?

Igen én tudom, hogy mi van az utolsó képen a cserépben, de az atya uristenért most nem jut eszembe, pedig tavaly én is beraktam cserépbe. A magot félig kell földbe tenni és várni (hónapokat) hogy kikeljen. Te mióta vársz rá ?
Avokádó ???? --- de lehet hogy bénaságot mondtam. Ha eltaláltam megmondod ?
:)))))

Végülis én 8 hónap várakozás után megváltam tőle, mert semmi fejleményt nem láttam.

 
On 4/22/2012 , Éva írta...

Nagyon szép a kis balkon kertészeted! Olyan mint a naspolya az a harmadik, vagy gesztenye? Nekem paprika van a teraszomon amit pont Vikitől kaptam. Remélem teremni is fog szépen kihajtott szétültettem most várom hogy a napocska süssön rá és fejlődjön !

 
On 4/22/2012 , Zsani írta...

Viki, köszönöm, nem győzök gyönyörködni bennük.. pedig csak zöldségek ugye.:)) Igen, minden ládában és cserépben van, eddig úgy látszik, hogy jó így nekik.

Éva, köszönöm, nagyon szeretem ezt a "kis kertet". Paprikát, paradicsomot magról vetettünk, még nem tudom mi lesz vele, lehet palántát kell majd venni. Ezek szerint te is próbálkozol teraszon, erkélyen zöldséget termeszteni.:) Biztos teremni fog a paprikád, én is napos időt várom.

Az utolsó fotón nem avokádó, nem naspolya és nem is gesztenye van. Annyit elárulok, hogy gyümölcs és 3 hónap alatt nőtt ekkorára, talán 1 hónap után csírázott ki.

 
On 4/22/2012 , Zsani írta...

Facebook-on már elárultam, szóval az utolsó növény licsi.:)

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...