Author: Zsani
•20:00
A pöttyös piskótatekercs után, hétvégén egyszerű lekvárosat sütöttem. Ki tudja miért, de ez a hagyományos változat ízlett mindenkinek a legjobban. Két tekercset is készítettem, különböző lekvárral, de így is alig maradt belőle:)


lekváros piskótatekercs fotó


Lekváros piskótatekercs

Hozzávalók:
6 tojás
12 dkg porcukor
12 dkg liszt
1 mk. sütőpor

Elkészítés: Egy nagyméretű tepsit kibélelek sütőpapírral és a sütőt előmelegítem. A tojásokat és a cukrot egy mély tálba teszem,  robotgéppel, magas fokozaton, legalább 15-20 percig verem. A lisztet elkeverem a sütőporral, és több adagban hozzászórom a tojáshabhoz. Robotgéppel (alacsony fokozat) jól eldolgozom, hogy sima piskótamasszát kapjak.
Előmelegített sütőben, közepes hőfokon kb. 10 percig sütöttem, tűpróbával ellenőriztem, hogy megsült-e. A kész piskótát még forrón egy konyharuhára borítottam és a rövidebb oldalánál kezdve, sütőpapírral együtt feltekertem. Így hagytam kihűlni. A kihűlt piskótát kitekerjük, lehúzzuk róla a sütőpapírt, és megkenjük lekvárral. Feltekerjük, porcukorral meghintjük, szeleteljük!
This entry was posted on 20:00 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 megjegyzés:

On 10/03/2011 , Ani írta...

De szép..de szép))

 
On 10/03/2011 , Zsani írta...

Köszönöm!:)

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...