Author: Zsani
•14:15
Őszintén szólva nem rajongok a kínai konyháért, így nem is járok kínai étterembe, büfébe. Viszont a család néhány tagja imádja az illatos csirkét, ezért szerettem volna elkészíteni. Csak sejtéseim voltak, hogy a tésztabunda miből készülhet (leginkább valamilyen palacsintatésztára gondoltam), de a napokban ráakadtam egy receptre a nosalty-n.  (Kiki a Prima Konyha Magazinban olvasta a receptet.) Egyszerűnek tűnt, így kipróbáltam, egy keveset azért módosítottam rajta. Nagyon jól sikerült, még nekem is ízlett, lehet, hogy érdemes lenne más kínai fogással is próbálkoznom!:)


kínai illatos omlós csirke fotó


Kínai illatos csirke

Hozzávalók:
6 szelet csirkemell
kb. 3 dl tej
2 gerezd fokhagyma
3 tojásfehérje
7 evőkanál étkezési keményítő
só, bors
olaj

Elkészítés: A hússzeleteket kisebb darabokra vágom, a tejbe belereszelem a fokhagymát. A húsokat egy éjszakán keresztül hagyom állni a fokhagymás tejben. Másnap lecsepegtetem őket. A tojásfehérjét elkeverem, majd hozzáadom a keményítőt, sót, borsot és kézi habverővel jól eldolgozom. A keverékben megforgatom a csirkemell darabokat és forró olajban aranyszínűre sütöm őket.
Zöldséges rizzsel tálaltam, kicsit csípős paradicsomos szósz is illik mellé.


kínai illatos omlós csirke fotó

Jó étvágyat!

This entry was posted on 14:15 and is filed under , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...