Author: Zsani
•15:11
Ezt a bejegyzést már hónapokkal ezelőtt meg kellett volna írnom, de mindig halogattam. Nem tudtam, hogy mit írjak, hogy írjak és fogalmam sem volt arról, hogy mi lesz a blog sorsa. Törölni nem akartam, de folytatni sem tudtam.
Régóta tervezgettük párommal, hogy külföldre menjünk, így tavaly ősszel Angliába költöztünk. Azóta is itt élünk és szeretem, nagyon nagyon szeretem.:) Sokat tudnék mesélni az országról, a városról, a rengeteg élményről és nem utolsó sorban az ételekről, amiket itt kóstoltunk. Egyetlen egy gond van az angliai életünkkel, hogy az itteni körülmények egyelőre nem teszik lehetővé, hogy újabb és újabb recepteket próbáljak ki, hogy kísérletezzek és fotózzak. Soha nem gondoltam, hogy ennyire fog hiányozni a rendszeres sütés-főzés, az újdonságok, a szépen megterített asztal, a közös családi ebédek. Nagyon sok minden hiányzik, voltak hetek, amikor másra sem tudtam gondolni, csak a régi életünkre és arra, hogy folytatnom kellene a blogot.
De mit is írhatnék? Hosszú bejegyzés születhetne arról hogy, hogyan sikerült rövid idő alatt munkát találni otthonról, arról, hogy mennyi minden más itt, mik a hátrányok és az előnyök, de nem tudom, hogy lenne -e helye itt. Amikor útjára indult a blog, igazság szerint nem tudtam, hogy mi lesz belőle, (ezért is lett Mézes Otthon a címe, ugye otthon, otthon, Mézes otthon:)) receptekkel kezdtem, néha került fel bejegyzés programokról, utazásról, hobbiról, de mégis a recepteké lett a főszerep. Így talán mondhatjuk, hogy gasztroblog lett, bár nem szeretem ezt a kifejezést én sem.
Néhány hete rájöttem, hogy így, vagy úgy, de el kell döntenem, hogy mi legyen a blogommal. Két dologban biztos voltam, egyrészt, nem akartam törölni, mert a recepteket magamnak is gyűjtöttem és sajnálnám is, mert sok munka van benne. Másrészt ugyanabban a formában, ahogy korábban, egy ideig még biztos nem fogom tudni vezetni a blogot.  Végül, úgy döntöttem, hogy nem hagyom magára  és megtalálom a módját a folytatásnak.
Nemrég megnyitottam az e-mail címemet, és meglepődve láttam, hogy nagyon sokan keresitek, kéritek a büfés recepteket, mondván, hogy a honlap többé nem elérhető. (Megnéztem én is a magazint és valóban nem elérhető.) Sajnálom, hogy nem válaszoltam korábban a kérésekre, de ígérem, hogy lassan-lassan minden korábbi receptem fel fog kerülni a blogomra, a  fázisfotókkal együtt. 

Az új receptekre még várni kell, de reméljük, hogy már nem túl sokáig!:)

Ha kérésetek van, írjatok a csupacsoki@mailbox.hu e-mail címre.


|
  • Facebook
  • iWiW
  • Twitter
This entry was posted on 15:11 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 megjegyzés:

On 5/25/2013 , Kati írta...

De jó, hogy újra jöttél:) Én nem bánnám azt sem, ha az angliai életetekről írnál, szívesen olvasnám, hisz júliustól ha az isten megsegít én is megyek Londonba. A Párom már ott él lassan egy éve.

 
On 5/25/2013 , Éva írta...

Végre hogy jelentkeztél, hiányóltalak.Megértem és igazóltnak veszem a távollétedet!:-)) Ebbe a blogba is írhatsz nem csak recepteket nehogy bezárd. Sok szerencsét kívánok nektek az új környezetben és kíváncsian várom a további bejegyzéseidet!

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...