Author: Zsani
•17:20


Igen, akár minden hétvégén meg tudnám enni.:) Vannak ételek, melyekre nem tudok ráunni! A rántott sajtot gyerekkoromban szerettem meg, egy gyorsétteremben ettem először City... volt a neve, nem emlékszem pontosan. De a magas székekre, a  kis tálcára, a műanyag evőeszközökre és a nyúlós rántott sajtra igen. Nagyon rég volt, később otthon is készítettük, ahogy a mai napig is. Egyetlen titka van, hogy duplán kell panírozni (liszt-tojás-liszt-tojás-zsemlemorzsa) és nem szabad villával szúrkálni, lapáttal kell kiszedni. Illetve még egy tipp, amit még nem próbáltam, állítólag, ha lefagyasztjuk a sajtot akkor a forró olajban nem lesz ideje megolvadni. Mindig, jó minőségű trappista sajtból készítem, egyszer kóstoltam rántanivaló sajtból is, persze nem volt rossz, de trappistával az igazi.:)
Párolt rizst vagy sült burgonyát és tartármártást szoktam készíteni hozzá.

Tartártmártás

Tartármártást mindig a következőképp készítem.  Egy kis pohár tejfölhöz keverek 2 evőkanál majonézt, 1 kiskanál mustárt, sózom, borsozom, kevés porcukrot is adok hozzá és kevés frissen facsart citromlevet. A mártást készítés közben többször kóstolom, így beállítom, hogy mennyire legyen édes, sós, savanyú.
This entry was posted on 17:20 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 megjegyzés:

On 6/01/2012 , Ani írta...

Kóstold meg egyszer a karavánt rántva!:)) Én spec magában vagy zöldborsófőzivel eszem. Centi vastagra vágva, negyedelve falatkákat rántva..hmm:))

 
On 6/01/2012 , Éva írta...

Ezzel én is így vagyok hogy gyakrabban megtudnám enni csak akkor kétféle ebédet kellene csinálnom mert a férjuramnak nem kedvence! Nagyon guszta egy kis rizibizivel nem is lenne rossz holnapra sem? De ugye a másik felemnek akkor mit főzzek?:-)

 
On 6/01/2012 , Zsani írta...

Ani! Imádom a karaván sajtot, még a lángosra is azt teszek:) Rántva még sem próbáltam még,köszönöm a tippet!

Éva! Nem egyszerű bizony, néha én is kétfélét főzök, hasonló okok miatt.:) Esetleg rántott húst vagy rántott párizsit, ha már úgy benne leszel a panírozásban.

 
On 6/02/2012 , Blogkonyha írta...

Nálunk is lehetne minden hétvégén, imádjuk...A párom képes még az étteremben is ezt választani...

 
On 6/02/2012 , Zsani írta...

Illéskrisz, megértem párodat!:))

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...