Author: Zsani
•22:02
 Lehet, hogy egyszerű és lehet, hogy főzeléket mindenki tud készíteni, de ennek ellenére én most leírom ezt a receptet.:) Szeretem a karalábéfőzeléket, sok-sok petrezselyemlevéllel és fasírttal, könnyű tavaszias ebéd lehet belőle. Gyorsan elkészíthető a recept, ha szeretitek a karalábét próbáljátok ki!


karalábéfőzelék fasírttal

Karalábéfőzelék (4 személyre)

Hozzávalók:

4 darab karalábé
3-4 evőkanál olaj
1 csokor petrezselyemlevél
1,5 evőkanál liszt
3-4 evőkanál tejföl
só, bors

Elkészítés: A karalábét meghámozom, felvágom, úgy, mintha sült burgonyát készítenék, majd a petrezselymet apróra vágom. Egy lábasban megmelegítem az olajat, hozzáadom a felvágott karalábét és a petrezselymet, sózom és fedő alatt 10 percig párolom. A fedőt leveszem, felöntöm annyi vízzel, hogy épp ellepje. Kevés őrölt borssal ízesítem, lefedve puhára főzöm. Közben habarást készítek: a lisztet és a tejfölt csomómentesre keverem, kevés hideg vizet is adok hozzá. Ha a karalábé megpuhult, a forró levéből néhány evőkanálnyit a habaráshoz keverek. Majd az egész habarást a karalábéra öntöm és néhány percig főzöm, hogy besűrűsödjön a leve. Sült virslivel, fasírttal nagyon finom.
This entry was posted on 22:02 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 megjegyzés:

On 5/06/2012 , Éva írta...

Guszta és nagyon finom lehet! Valahol már láttam ezt a főzeléket és akkor is megjegyeztem hogy eddig én csak töltött karalábét csináltam ebből a gyenge karalábéból pedig nagyon finom lehet így is! Valamelyik nap kipróbálom !

 
On 5/06/2012 , Zsani írta...

Éva, nagyon köszönöm! Nagyon finom, próbáld ki, nekem jobban ízlik mint a töltött karalábé!:)

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...