Author: Zsani
•8:57
epres-krémes saint honoré torta nyárra fotó

 Nemrég felkérést kaptam a Nosalty.hu csapatától, hogy írjak számukra egy cikket, természetesen recepttel és fotókkal együtt. Régóta ismerem és szeretem is a receptgyűjtő oldalt, így azonnal igent mondtam. Sokat töprengtem, hogy milyen receptet mutassak be az olvasóknak, végül a Saint Honoré torta mellett döntöttem. A közelgő nyárra való tekintettel sok gyümölccsel és könnyű tejszínhabbal díszítettem. Nagyon finom és dekoratív desszert lett belőle, másik előnye, hogy tetszés szerint variálhatjuk a tölteléket is. A cikkben fázisfotók segítik az elkészítést, remélem, hogy így azok is kedvet kapnak hozzá, akik eddig bonyolultnak gondolták a receptet.


epres-krémes saint honoré torta nyárra fotó

This entry was posted on 8:57 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 megjegyzés:

On 5/15/2012 , Anazar írta...

Micsoda remek csemege!!

 
On 5/15/2012 , Zsani írta...

Anazar köszönöm! Alig várom, hogy más formában is elkészítsem.:)

 
On 5/15/2012 , Unknown írta...

Nagyon guszta, isteni lehet :)

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...