Author: Zsani
•19:47
Bizony nem rég egy éves lett a blog! Be kell valljam, elfeledkeztem róla a sok tennivaló miatt, de most pótolom.
A első bejegyzés írásakor még kicsit bizonytalan voltam, nem tudtam, hogy egyértelműen gasztroblog lesz-e, hogy fogok -e rendszeresen írni, lesz -e hozzá mindig kedvem, lesznek -e olvasóim. Ma már nincsenek kételyeim, nagyon szeretek blogolni és szigorúan mindig csak akkor írok, amikor van kedvem és időm is.:) 
Nagyon sok kedves, segítőkész embert ismertem meg a blogon keresztül. A statisztikák szerint már rég túl vagyunk az 50 ezredik oldalletöltésen is, amire büszke vagyok, tekintve, hogy az első hónapokban a legnagyobb gasztrogyűjtőoldalakon nem voltam regisztrálva. Azt hiszem nem kell magyarázni, hogy milyen öröm látni, hogy hányan olvassák, látogatják a blogomat.:)
A blognak köszönhetően tavaly márciustól (nemsokára egy éve) a Büfé magazin csapatát is erősítem. Nagyon örültem a felkérésnek és annak, hogy a Főzősuli rovatba írhatok, hisz a blogom indulásakor az is motivált, hogy lelkesítsem, receptekkel segítsem a kezdő szakácsokat, mert ahogy mondani szokták főzni mindenki tud.:) Terveim szerint idén több alaprecept és fázisfotó fog szerepelni a blogban. 
Korábban nem is gondoltam arra, hogy a blogon kívül máshol is megjelenjenek a cikkeim. Meglepődtem, amikor jött a lehetőség, hogy e-book formájában is letölthetőek legyenek a receptjeim. Az ötlet nagyon tetszett, így összegyűjtöttem a kedvenc receptjeimet, olyan recepteket válogattam, melyek nem csak kipróbáltak és finomak, de kezdőknek is bátran ajánlok, mert kevés konyhai tapasztalattal is könnyen elkészíthetőek a fogások. A Főzősuli e-book  továbbra is ingyenesen letölthető, link az oldalsávban.
Decemberben újabb meglepetés ért, az egyik kedvenc receptem, a narancskrémes minitortahelyet kapott a stahl.hu karácsonyi receptjei közt.
Így telt a Mézes Otthon első éve. Nagyon mozgalmas év volt, nem is sejtettem, hogy ilyen sok változást köszönhetek majd a blognak. Egyre jobban figyelek arra, hogy mit veszek meg a boltokban, amit lehet azt itthon, házilag készítem el. Kenyeret, péksüteményt régóta nem vásárolunk készen, krémsajtokat, szendvicskrémeket sem. Sőt újabban már a cukrászdákat is elkerüljük, mert egyszerűen jobban ízlenek a házi sütemények mindenkinek.:)


This entry was posted on 19:47 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

8 megjegyzés:

On 2/21/2012 , Éva írta...

Gratulálok a blogszülinapod alkalmából! További sok sikert és jó blogírást kívánok sok szeretettel!

 
On 2/21/2012 , Gesztenye receptjei írta...

Sok szeretettel gratulálok a blogszülinaphoz, és örülök, hogy örömödet leled a blogírásban:-))
Nagyon szép a torta:-)

 
On 2/21/2012 , Zsani írta...

Gesztenye köszönöm, valóban sok örömet okoz.:)

 
On 2/21/2012 , Zsani írta...

Éva köszönöm, remélem lesz még néhány évem!:)

 
On 2/22/2012 , DebiGabi írta...

Boldogságos Blogszülinapot!!!
És még nagyon sok ilyen szép napot:D

 
On 2/22/2012 , Kati írta...

Boldog Blogszülinapot kívánok, és még sok-sok finom receptet:)

 
On 2/22/2012 , marisz57 írta...

Gratulálok a bloghoz, boldog blogszülinapot és további jó blogolást kívánok!

 
On 2/22/2012 , Zsani írta...

Gabi, Kati, Marisz nagyon köszönöm!:))

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...