Author: Zsani
•10:53
Már egy hónap sincs hátra és itt a karácsony! A legkedvesebb ünnepem, szeretek mindent benne, a tervezgetést, a készülődést, az ajándékvásárlást, és igen még az utolsó napokban való kapkodást is!:)
Az ünnep közeledtével nagyon sokan keresgettek karácsonyi díszeket, dekorációkat a blogomon. Sajnos egyelőre csak egy-két asztaldísz van fent, de igyekszem karácsonyig többet feltenni:) A Büfé Karácsonyi számában (ingyenesen letölthető) néhány perc alatt elkészíthető dekorációkat is ajánlok, mondhatnánk úgy is, hogy igazi last minute dekorációk ezek, melyek különösebb kézügyességet sem igényelnek.:)
Most szintén egy egyszerű, de szép ajtókopogtatót hoztam, mely asztaldísznek is jól fog mutatni. Bármilyen mézeskalácsból, kekszből, linzerből elkészíthetjük!


karácsonyi ajtókopogtató dekoráció készítése otthon

Az ajtókopogtató készítését elolvashatod a Büfében!

This entry was posted on 10:53 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 megjegyzés:

On 11/26/2011 , Éva írta...

Én is nagyon szeretem a készülődést! Nem tudom hogy miért de most különösen annyira türelmetlenül tolom a napokat !
Nagyon szép mutatós dekoráció!

 
On 11/26/2011 , Zsani írta...

Köszönöm, örülök, hogy tetszik! Én is így vagyok vele, alig várom már az ünnepet!:)

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...