Author: Zsani
•11:48
Korábban már készítettem kakaós kalácsot kenyérsütőgépben, akkor megfogadtam, hogy több kalács receptet is ki fogok próbálni. Most egy narancsosat készítettem, nagyon finom, puha lett, nekem egy kicsit jobban is ízlett mint a kakaós változat.


narancsos kalács kenyérsütőgépben fotó

 Narancsos kalács (kenyérsütőgépben)

Hozzávalók:
2, 7 dl 100%-os narancslé
2 tojássárgája
10 dkg vaj
50 dkg liszt
1 mk. só
10 dkg cukor
1 cs. vaníliás cukor
1,5 dkg élesztő
1 tk. citromhéj
1 marék mazsola/ kandírozott narancshéj


Elkészítés: A hozzávalókat a fenti sorrendben a kenyérsütőgép üstjébe teszem. (Az élesztőt nem futtatom meg tejben, csak a gépbe morzsolom.) Ha a gép jelez, akkor hozzáadom a mazsolát/kandírozott gyümölcsöt.
Gép beállítása: alap program, közepes szín, 900 gramm
This entry was posted on 11:48 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 megjegyzés:

On 10/08/2011 , Kati írta...

Nagyon finom lehet, nekem nincs gépem, kézi dagasztással is elkészíthető, nem?

 
On 10/08/2011 , Zsani írta...

Igen, úgy gondolom, hogy a gép csak megkönnyíti a dolgomat:)

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...