Author: Zsani
•9:23
Csokoládé rózsa (csokoládé gyurmából)

(2 közepes méretű rózsához és kb. 20 db vékony levélhez elegendő)

Hozzávalók:
10 dkg étcsokoládé (72%-os)
3 dkg méz

Elkészítés: Vízgőz felett a csokoládét és mézet összeolvasztom. Szobahőmérsékleten hagyom kihűlni. Keménynek tűnhet, de a kéz melegétől könnyen formázhatóvá válik, állaga a hőmérséklet függvénye. Tetszés szerint, bármit lehet belőle készíteni. 
Csokoládérózsa: Egy-egy kis gombócot formáztam a gyurmából, kör alakúra ellapítottam, majd mint egy tölcsért feltekertem. A következő szirmot ugyanígy készítettem és az előző tölcsér köré tekertem, így folytattam, amíg nem lett elég nagy a rózsa. A szirmok széleit kissé megnyomkodtam, hogy élethűbb legyen a virág.
Levél: Egy-egy kis gombócot formáztam a gyurmából, majd kör alakúra ellapítottam. Késsel a körből négy kisebb levelet vágtam ki, a kés élével berajzoltam az erezetüket.

csokoládé rózsa és csokoládé levelek csokoládé gyurmából fotó

This entry was posted on 9:23 and is filed under , , , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 megjegyzés:

On 10/22/2011 , Éva írta...

Nagyon szép lett a tortád ! Boldog szülinapot az ünnepeltnek. Nagyon jó ötlet ez a csokiból való gyurmázás már megint tanultam valamit hála Neked! Legközelebb kipróbálom.

 
On 10/22/2011 , Zsani írta...

Köszönöm a dicséretet és a jó kívánságokat!:) Nekem annyira megtetszett a gyurmázás, már azon töröm a fejem, hogy legközelebb mit készítsek belőle.

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...