Author: Zsani
•16:49
Szeretem a gombás ételeket, de sajnos csak készíteni, nem enni.:) Egy időben, az egyetlen kivétel ez alól  a rántott gomba volt, amit tartármártással épp megeszegettem. Manapság már semmilyen formában nem szeretem, így amikor gombás étel szerepel a menüben, igyekszem magamnak valamilyen hasonló fogást készíteni, hogy mégse kelljen kétfélét főznöm. Ha például gombapörkölt van ebédre, akkor a tojás vagy karfiolpörkölt jó alternatíva lehet. 
A napokban gyors ebédre volt szükség, ezért a gombás tészta mellett döntöttem, de, hogy mindenki elégedett legyen, borsópörkölt  is készült  a szarvacska  mellé.:)



Gombás-tojásos szarvacska

Hozzávalók:
25 dkg száraz tészta, szarvacska (pennével is finom)
kb. 30 dkg gomba
3-4 tojás
1 fej vöröshagyma
apróra vágott petrezselyemzöld
só, bors
olaj

Elkészítés: A tésztát a szokásos módon sós vízben megfőzöm, majd leszűröm. Közben hagymát apró kockára vágom és kevés olajon megdinsztelem. Hozzáadom a gombát, sózom, borsozom és apróra vágott petrezselyemmel ízesítem. A gombát addig párolom, amíg puha nem lesz. A tojásokat sózom, villával felverem majd a puha gombára öntöm és rögtön hozzáadom a főtt tésztát. Jól összeforgatom, hogy a tésztát mindenhol érje a tojás, és addig kevergetem, amíg a tojás meg nem sül.



This entry was posted on 16:49 and is filed under , , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 megjegyzés:

On 8/17/2011 , Kati írta...

Nagyon szeretem, szeretjük az ilyen tésztás ételeket, ezt is szívesen megkóstólnám, nagyon guszta.

 
On 8/17/2011 , Zsani írta...

Köszi:) Örülök, hogy írtál, valamiért nem tudok kommentelni nálad:( A megjegyzés írása mint.. részt nem tölti be. Van ötleted?:)

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...