Author: Zsani
•9:00
Igazi tavaszi idő van mostanában, így könnyű a húsvétra hangolódnom. Nagyon szeretem az ünnepeket, általában hetekkel korábban tervezgetem, hogy mit fogok sütni-főzni, de persze az utolsó napon mindig változtatok!:)  Néhány újdonsággal most is készülök húsvétra, mint például ezzel a tojással töltött csirkemellel.
Az ötletet a Tündérek konyhája c. könyvben láttam, a receptet nem követtem, saját ízlésem szerint készítettem el. Nagyon mutatós és finom ebéd lett belőle, kevésbé száraz köret illik hozzá, pl majonézes saláták vagy tejszínes rakott burgonya. Hidegtálon is jól mutatna!




főtt tojással töltött csirkemell fotó




főtt tojással töltött csirkemell fotó



Tojással töltött csirkemell

Hozzávalók:
6 nagy szelet csirkemell
6 szelet füstölt sonka
6 db főtt tojás
só, bors
rozmaring
olaj
kb. 2 dl sör

Elkészítés: A húst kissé kiklopfolom, sózom, borsozom, megszórom rozmaringgal. Minden hússzeletre sonkát terítek és egy egész főtt tojást rakok, feltekerem és fogpiszkálóval rögzítem. A hústekercsek mindkét végét betűzöm fogpiszkálóval, hogy a tojás ne látszódjon ki! A tekercseket tepsibe teszem, meglocsolom őket olajjal, kevés sört öntök alá. Fóliával lefedve, előmelegített sütőben addig sütöm, amíg a hús meg nem puhul. Ezt követően leveszem a fóliát és gyakran locsolgatva szép pirosra sütöm.

főtt tojással töltött csirkemell fotó

This entry was posted on 9:00 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 megjegyzés:

On 4/06/2011 , Névtelen írta...

Ráadásul sörrel!:) Szuper!

 
On 4/06/2011 , Zsani írta...

Köszi!:) Szeretem a sörös, boros ételeket!

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...