Author: Zsani
•12:21
bundáskenyérA bundáskenyér tipikus hétvégi reggeli, amikor nem kell korán kelni és van időnk nyugodtan reggelizni. Citromos teával, nyáron paradicsommal szeretem a legjobban. Hagyományos módon készítem, felverek néhány tojást, pici tejet öntök hozzá, sózom, majd a kenyérszeleteket belemártom a tojásos keverékbe és forró olajban kisütöm. Így készül a sós változat, de számtalan módon variálhatjuk. A töltött bundáskenyérnél a kenyérszeletek közé sajtot, vagy sajtot és sonkát is teszünk,  majd a szokott módon tojásba mártjuk és megsütjük.
Az édes bundáskenyérrel kapcsolatban voltak kétségeim, hisz gyerekként sem szerettem az édes - sós párosítást (a lekváros kenyeret sem szerettem), bár azóta változott az ízlésem, gondoltam, hogy egy próbát megér.

 édes fahéjas bundáskenyér narancslekvárral fotó

Fahéjas bundáskenyér

Hozzávalók:
kenyérszeletek
3-4 tojás
1/2 dl-1 dl tej
csipet só
1 csomag vaníliás cukor
porcukor
fahéj

Elkészítés: A tojásokat felverem a tejjel, csipet sóval, kb. 1 evőkanál porcukorral. A kenyérszeleteket az édes tojásba mártom, olajban vagy vajon kisütöm. Fahéjas porcukorral, lekvárral tálalom.
This entry was posted on 12:21 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 megjegyzés:

On 3/04/2011 , ChezSandra írta...

Istenien néz ki.
Én a sós verziót szeretem sajttal és tejföllel. Hmmm...

 
On 3/04/2011 , Zsani írta...

Köszönöm! Sajttal már kóstoltam, tényleg finom, tejföllel még nem:)

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...