Author: Zsani
•17:25

Szeretem a cukkinit, bár őszintén szólva nem mindig volt így. Amikor először kóstoltam, íztelennek és jellegtelennek tűnt, de azóta megtanultam, hogy jól elkészítve igenis finom lehet!
Szendvicskrémként nagyon szeretem, a receptet itt találjátok és rántva is imádom. Eddig a szokásos módon készítettem, de most szerettem volna kicsit újítani. Nagyon jól sikerült, annyira, hogy az egyszerű panírozást ezentúl hanyagolni fogom, így fűszeresen sokkal jobban ízlett mindenkinek.
Feltétlenül próbáljátok ki, azok is akik nem rajonganak a cukkiniért!

Rántott cukkini fűszeres panírban

Hozzávalók:
2 db közepes cukkini
Panírozáshoz:
liszt
2 tojás
2 gerezd fokhagyma
őrölt köménymag
bors
zsemlemorzsa
+olaj

Elkészítés: A cukkinit meghámozom és hasábokra vágom. A tojást sóval, őrölt köménymaggal, borssal kissé felverem és hozzáreszelem a fokhagymát. Egy serpenyőben olajat forrósítok. A cukkinihasábokat sózom, lisztbe, a fűszeres tojásba majd a zsemlemorzsába forgatom. A panírozott cukkinit bő forró olajban kisütöm. Salátával és tartármártással, de rizzsel is nagyon finom lesz!


This entry was posted on 17:25 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 megjegyzés:

On 6/30/2012 , Blogkonyha írta...

Hű, de szeretem én is! Olyan jó étek, főleg ilyen meleg napokon, mikor a hús kerülendő a nehezebb emésztés miatt. Szóval guszta!

 
On 7/01/2012 , Zsani írta...

Illéskrisz köszönöm! Igen, ilyenkor tényleg kevésbé kívánjuk a húsos ételeket. Bevallom a maradék rántott cukkinit megettem magában.:))

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...