Author: Zsani
•21:11
Néhány napja elkezdtem sütni az aprósüteményeket, minden nap egy-két fajtát. Hétvégére remélem elkészülök, mert a süteményes dobozoknak szombatra tele kell lenniük, hisz akkor kerülnek majd átadásra.:) Több fajtát is készítettem, új, eddig nem kóstolt finomságokat és régi bevált kedvenceket is. 
Közben a kezembe akadt Stahl Judit egyik könyve is, amiből szintén kipróbáltam egy-két kekszet, de arról majd később. Most egy gesztenyés narancsos aprósüteményt hoztam (ez is megtalálható a könyvben), amit biztos sokan ismertek. Nekem újdonság,  mert most készítettem először, bár a receptje már jó ideje megvan egy cetlin... De nem keltette fel az érdeklődésemet, ami nagy hiba volt.:)
Próbáljátok ki ti is, nagyon gesztenyés és nagyon finom ez az aprósütemény.:)


Gesztenyés-narancsos csókok

Hozzávalók:
15 dkg vaj
15 dkg porcukor
50 dkg édes gesztenyemassza
3 evőkanál liszt
2 tojás
3-5 dkg kandírozott narancs (nagyon apróra vágva)
 
Elkészítés: Robotgéppel vajat a porcukorral habosra keverem, majd hozzáadom a tojásokat és a felengedett gesztenyemasszát is. Az egészet habosra keverem, végül a lisztet is hozzákeverem majd a nagyon apróra vágott kandírozott narancshéjat. Egy tepsit sütőpapírral kibélelek és a sütőt előmelegítem. A gesztenyés masszát habzsákba töltöm és kb. 3 cm-es csókokat nyomok a tepsire. Közepes fokozaton 10-12 perc alatt megsütöm őket. 
Melegen még kissé lágyak, hagyjuk néhány percig hűlni, majd szedjük le a tepsiről őket.
 
Megjegyzés: Tálalás előtt porcukorral szórjuk meg a gesztenyés csókokat.
This entry was posted on 21:11 and is filed under , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 megjegyzés:

On 12/13/2011 , Gesztenye receptjei írta...

Geszttteeennyyyééés:-))
Imádom, el ie mentettem:-))
Nagyon guszta!

 
On 12/14/2011 , Zsani írta...

Köszönöm:)) Mi is imádjuk a gesztenyés édességeket!:)

 
On 12/23/2011 , Ottis írta...

Békés, Boldog Karácsonyt kívánok neked!

 
On 12/24/2011 , Zsani írta...

Köszönöm Ottis!

Én is boldog Karácsonyt kívánok neked!:)

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...