Author: Zsani
•13:13
Ilyenkor ősszel, ha rajtam múlna minden héten többször lenne valamilyen sütőtökkel készült fogás, de hetente egyszer biztosan.:) Legtöbbször egyszerűen sütve eszem magában, de süteményben vagy pohárkrémben is nagyon szeretem. A hétvégi menü tervezésekor töltött csirkemellet szerettem volna készíteni, ekkor jött az ötlet, hogy ha már úgy is sütöttem tököt, akkor legyen az is a töltelékben. A sütőtök mellé került még kevés alma, kakukkfű és egy pohár fehérbor is. A végeredmény egy nagyon finom, különleges sült hús lett, amit burgonyapürével tálaltam.

sütőtökkel töltött csirkemell fehér borban sütve

A sütőtökkel töltött csirkemell receptjét (lépésről lépésre) elolvashatod a Büfé Főzősuli rovatában! (kattints a linkre)!
This entry was posted on 13:13 and is filed under , , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 megjegyzés:

On 11/20/2011 , Hobbychef írta...

Érdekes és guszta.

 
On 11/20/2011 , Zsani írta...

Köszönöm!

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...