Author: Zsani
•18:26
A kókuszgolyót szerintem mindenki szereti, gyorsan összeállítható és variálható édesség. Én kevés rummal/rumaromával szeretem, van aki kávéval, lekvárral, meggylével, vagy meggyel a közepén. A recepthez elő is készítettem mindent, amikor jött a kérés, hogy meggyel készüljön. Mivel nem szeretem a meggyes verziót így jött a kompromisszumos megoldás: gesztenyegolyó meggyel. 

gesztenyegolyó meggyel fotó

Gesztenyegolyó meggyel

Hozzávalók
25 dkg gesztenyemassza,
25 dkg darált keksz
10-12 dkg vaj
rum
porcukor (ízlés szerint)
meggy 
+ csokidara a hempergetéshez 

Elkészítés: A meggy kivételével a hozzávalókat összedolgozom, egy -egy adag massza közepébe meggyet teszek és kis golyókat formázok belőle. Végül csokidarába hempergetem.
This entry was posted on 18:26 and is filed under , , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...