Author: Zsani
•20:54
Januárban majdnem két hétig szabadságon voltunk otthon, visszatérve és munkába állva már másnap megbetegedtem... ilyen az én szerencsém:)
A legrosszabb napjaim szerencsére pont szabadnapjaimra estek, így túlélhető valahogy az orrfolyásos, torokfájós lét. Ilyenkor természtesen én is mindent bevetek, hogy minél hamarabb kilábaljak a betegségből.
A gyógyszerek mellett van néhány természetes gyógymód ami
számomra bevált:
1. Hagymát hagymával enni. Újhagyma, lilahagyma, fokhagyma, akár vöröshagyma. Nyersen!
2. Gyömbér tea szegfűszeggel, fahéjjal, mézzel és friss citromlével.
3. Mézet magában kanalazva eszegetni
4. Kamillatea
Korábban olvastam, hogy vöröshagymatea, feketeretek lecsepegtetett leve is csodákra képes. 
Nem mondom, hogy próbáljátok ki, mert remélem, nem lesz rá szükségetek! Addig is kortyolgatom a teámat és arra gondolok, hogy nemsokára itt a tavasz.:)
 
This entry was posted on 20:54 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 megjegyzés:

On 1/24/2015 , Éva írta...

Remélem mielőbb meggyógyulsz!Mindezt a mi családunk is alkalmazza és még egy amit a nagyobbik lányom ilyenkor alkalmaz a hordós káposzta! Az is tele van C vitaminnal!

 
On 5/07/2015 , Zsani írta...

Éva!
Elnézést a túl késői válaszért:( A savanyú káposztát én is nagyon szeretem és nagyon jót tesz megfázás esetén.

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...