Author: Zsani
•19:05
A cukkinivel mindig úgy járok, mint a brokkolival, nem tudok neki ellenállni. Később itthon meg azon gondolkodom, hogy mit lehetne belőle készíteni, ha már megvettem.:) Így történt most is, amikor eszembe jutott a mátrai borzaska receptje, amit már úgy is ki akartam próbálni. Burgonya helyett cukkinivel készítettem, nagyon ízlett mindenkinek, csak azt bántam, hogy nem sütöttem nagyobb adagot.:)

cukkinis csirke fotó


Cukkinis csibefalatok

Hozzávalók:
4 szelet csirkemell
2 cukkini
2 tojás
3-4 gerezd fokhagyma
liszt
só, bors
olaj a sütéshez

Elkészítés: A cukkinit egy tálba lereszelem, hozzáadom a reszelt fokhagymát, sóval, borssal ízesítem és állni hagyom, hogy levet eresszen. Közben a csirkemell szeleteket kisebb darabokra vágom, sózom, borsozom mindkét oldalukat. Ha a cukkini levet eresztett hozzáadom a tojásokat és jól elkeverem, majd annyi lisztet adok hozzá, hogy sűrű masszát kapjak. A húsdarabokat lisztbe forgatom, majd a cukkinis masszába mártom, és közepes hőfokon olajban kisütöm.
Megjegyzés: vastagabb cukkinis bundát szerettem volna, ezért egy kanál segítségével ellapogattam a masszát a húsokon.
Köretként friss salátát kínáltam hozzá, zöldséges rizzsel is finom lehet.

cukkinis csirke fotó
This entry was posted on 19:05 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...